Če odpirate majhno podjetje, je glavni dejavnik njegovega uspeha to, kako dobro ga tržite. Trženje pritegne potencialne stranke, potencialne stranke postanejo kupci, kupci pa zagotavljajo dobiček. Toda trženje je več kot le predstavljanje imena vašega podjetja v svetu. Po mnenju ameriške uprave za mala podjetja mora trženje ustvariti povezavo:

Trženje je vse, kar organizacija naredi za vzpostavitev odnosa med podjetjem in potrošnikom. Ta definicija je danes pomembnejša kot kdaj koli prej, ko se potrošniki srečujejo z oglasi na vsakem koraku, od podjetij pa se pričakuje, da so angažirana in odzivna.

Ena najpametnejših stvari, ki jih lahko naredi lastnik malega podjetja, je, da si vzame čas za razvoj trženjskega načrta . Trženjski načrt jasno opisuje, kako boste z učinkovito implementacijo svoje trženjske strategije dosegli svoje idealne stranke.

Obstaja nešteto načinov za promocijo vašega malega podjetja, zato je pomembno, da prepoznate in se osredotočite na najučinkovitejše taktike. Tukaj je seznam 101 trženjske ideje za mala podjetja, s katerimi lahko začnete obratovati.

Načrtovanje trženja

Pri trženju gre za iskanje vaše idealne stranke in deljenje sporočila: kako jim boste izboljšali življenje. Če želite to narediti, morate raziskati in identificirati svoj ciljni trg, se odločiti, kako bo vaše podjetje izstopalo, in razviti načrt. Tukaj so strategije za začetek:

  1. Posodobite ali ustvarite tržni načrt za svoje podjetje.
  2. Ponovno obiščite ali začnite tržno raziskavo .
  3. Izboljšajte svojo ciljno skupino in nišo.
  4. Napišite edinstveno prodajno ponudbo (USP).
  5. Določite značilnosti in specifikacije vašega izdelka ali storitve.
  6. Uskladite svoje lastnosti s koristmi za uporabo pri ustvarjanju učinkovitih tržnih sporočil.

Tržno gradivo

Pripravite se na vire po meri, ki jih lahko delite v spletu in osebno. Vedno morate imeti pri sebi nekaj, kar predstavlja poslanstvo in podobo vašega podjetja, kar lahko predate vodji. Isti koncepti veljajo za spletne forume; digitalna prisotnost je ključnega pomena za uspeh.

  1. Ustvarite ali posodobite svoje vizitke , da bodo izstopale od ostalih.
  2. Razmislite o izdelavi letaka ali brošure, če bo to pomagalo razširiti besedo v vaši industriji.
  3. Ustvarite spletno mesto, bodisi preprosto ciljno stran ali večnamensko spletno izkušnjo.
  4. Bodite ustvarjalni s promocijskimi izdelki in jih podarite na naslednjem sejmu ali dogodku za mreženje, ki se ga udeležite.
  5. Ljudje se oklepajo stvari, ki jih lahko uporabljajo, zato ustvarite robčke, kot so magneti, pisala, zvezki, žogice za stres itd.
  6. Uporabite svoj USP za edinstven dizajn.

Osebno mreženje

Tudi če je vaše podjetje predvsem na spletu, razmislite o dodajanju mreženja svoji tržni taktiki. Ne pozabite, da je uspeh v poslu povezan z odnosi in mreženje vam omogoča ustvarjanje vrst odnosov, ki vodijo do prodaje, priporočil in druge pomembne poslovne rasti.

  1. Napišite elevator pitch.

Če želite oblikovati zmagovalno elevator pitch, začnite s trnkom, ki ga vaš vodilni mož ne more prezreti, pustite, da vaše navdušenje zasije in pripravite podatke za podporo svojih trditev.

  1. Prijavite se na konferenco.
  2. Predstavite se drugim lokalnim lastnikom podjetij ali se pridružite uradni skupini za mreženje, kot je Business Network International. 3
  3. Načrtujte lokalno poslovno delavnico.
  4. Pridružite se lokalni gospodarski zbornici.
  5. Najemite stojnico na sejmu .

Direktna pošta

Neposredna pošta je lahko draga, a če najdete ciljno usmerjen seznam in pošiljate privlačne ponudbe, je lahko tudi zelo učinkovita – in donosna. Pravzaprav direktna pošta povzroči petkrat več prodaje kot e-pošta. 4

  1. Zaženite večdelno kampanjo neposredne pošte .
  2. Ustvarite več pristopov in razdelite svoje poštne pošiljke, da izmerite učinek.
  3. V vsak kos direktne pošte vključite jasen in vabljiv poziv k dejanju .
  4. Uporabite raztrgane kartice, dodatke, rekvizite in ovojnice, ki pritegnejo pozornost, da naredite učinek s svojimi pošiljkami.
  5. Prejšnjim strankam pošljite brezplačne vzorce in druge spodbude, da ponovno pridobijo svoj posel.

Oglaševanje

Oglaševanje in trženje pogosto zamenjujemo, vendar sta v resnici dve različni stvari. Trženje vključuje vse vidike, kako vaš izdelek ali storitev predstaviti trgu. Oglaševanje je del trženja, ki vključuje posredovanje vašega sporočila o vašem izdelku ali storitvi na trg. 5

  1. Kupi mesto na radiu.
  2. Oglašujte v publikaciji, ki jo bere vaš ciljni trg.
  3. Najemite pano.
  4. Uporabite nalepke ali magnete za oglaševanje na vašem avtomobilu.
  5. Oddajte oglas v lokalnem časopisu.
  6. Oglašujte na lokalni kabelski TV postaji.
  7. Kupite oglasni prostor na ustrezni spletni strani.
  8. Uporabite znak na pločniku za promocijo vaših posebnosti.

Trženje družbenih medijev

Ugledna prisotnost na družbenih omrežjih za mala podjetja ni več obvezna. Večina potrošnikov pričakuje, da bodo lahko spremljali napredek podjetja, si ogledovali posodobitve in se povezovali s skupnostjo. Družbeni mediji lahko pomagajo definirati vašo podobo, promovirati izdelke, pridobiti stranke in zgraditi odnose. Toda kot pri vseh drugih oblikah trženja morate imeti dobro predstavo o tem, kdo je vaše občinstvo, kje ga najti in kako se z njim pogovarjati. Končno potrebujete načrt za družbena omrežja .

Upravljanje več računov družbenih medijev, odgovarjanje na komentarje in vprašanja uporabnikov ter sledenje trendom je lahko veliko dela. Če se to ujema z vašo tržno strategijo, razmislite o najemu profesionalnega upravitelja družbenih medijev ali o oddaji dela zunanjim izvajalcem.

  1. Začnite uporabljati socialne medije za podjetja .
  2. Ustvarite Facebook stran za svoje podjetje.
  3. Pridobite nenavaden URL ali uporabniško ime za svojo Facebook stran.
  4. Ustvarite Twitter račun in začnite slediti strokovnjakom in vplivnežem.
  5. Odgovorite, ponovno tvitajte ali komentirajte druge račune.
  6. Raziščite manj znane ali nišne platforme, kot so Foursquare, Pinterest, Reddit ali Tumblr.
  7. Ustvarite LinkedIn profil za vas in vaše podjetje.
  8. Redno pišite objave na spletnem dnevniku; objavite različice po meri za različne platforme.
  9. Če želite doseči mlajšo množico, snemajte videoposnetke na TikTok.
  10. Ustvarite Instagram račun in razvijte privlačno estetiko.
  11. Ustvarite uredniški koledar za vaš blog in družabno vsebino.

Internetni marketing

Obstaja več načinov uporabe interneta za trženje, ki presega družbene medije. Tukaj je nekaj drugih zamisli:

  1. Prepričajte se, da optimizirate svoje spletno mesto in drugo spletno vsebino z uporabo SEO .
  2. Začnite oglaševalsko akcijo s plačilom na klik z uporabo Google Ads ali Facebook Ads.
  3. Povežite se z vplivneži družbenih medijev za promocijske objave, da dosežete njihovo bazo uporabnikov.
  4. ​​Posnemite objavo v video blogu, da imenu pripnete obraz.
  5. Naložite video na YouTube.
  6. Preverite sezname svojih spletnih imenikov in se uvrstite v zaželene imenike.
  7. Oglašujte na Facebooku.
  8. Oglašujte na LinkedInu.
  9. Nastavite Google Analytics na svojem spletnem mestu.
  10. Preglejte analitične statistike, če želite izvedeti več o svojem trgu in kako ga doseči. 6
  11. Bodite na tekočem s trenutnimi in rastočimi trendi, kot so nove platforme ali orodja družbenih medijev.
  12. Izvedite več o lokalnem iskalnem trženju.
  13. Sledite svojemu spletnemu ugledu .
  14. Prijavite se za storitev Help a Reporter Out (HARO) za intervjuje za medijske zgodbe.

E-poštno trženje

V družabnih omrežjih je preprosto klikniti »sledi«, vendar potrošniki niso vedno pripravljeni dati svoje e-pošte. Ko to storijo, to pomeni, da želijo vedeti, kaj ponujate. Imeti dobro prilagojen e-poštni seznam je lahko izjemno dragocen pri vaših marketinških prizadevanjih.

  1. Na svojem spletnem mestu ali blogu ustvarite e-poštno prijavo.
  2. Ponudite brezplačen prenos ali brezplačno darilo, da pritegnete ljudi, da vam dajo svoj e-poštni naslov.
  3. Pošiljajte redna e-poštna sporočila na svoj seznam.
  4. Začnite pošiljati brezplačne mesečne e-novice.
  5. Uporabite A/B testiranje za merjenje učinkovitosti svojih e-poštnih kampanj in razmislite o segmentiranju seznama , da boste bolje ciljali na interese svojih trgov.
  6. Izpopolnite svoj e-poštni podpis.
  7. Za upravljanje seznama uporabite e-poštno storitev, na primer Mailchimp ali Constant Contact.

Natečaji, kuponi in spodbude

Ljudje imajo radi brezplačne stvari in popuste. Če lahko zagotovite tisto malo serotonina, ki ga dobite z brezplačnimi dobrotami ali zmago na tekmovanju, boste imeli novega oboževalca.

  1. Začnite tekmovanje.
  2. Ustvarite kupon.
  3. Ustvarite program nagrajevanja “pogostega kupca”.
  4. Začnite spoštovanje strank ali program ambasadorja blagovne znamke .
  5. Ustvarite program stranke meseca.
  6. Podarite brezplačen vzorec.
  7. Zaženite partnerski program.

Obdarovanja in tekmovanja običajno spadajo pod državne in zvezne predpise. Preden izvedete kakršno koli obdarovanje, se prepričajte, da upoštevate vsa ustrezna pravila.

Gradnja odnosa

Večina trženja je namenjena ustvarjanju zavesti o vašem podjetju. Ko pa pridobite pozornost ljudi, morate zgraditi zaupanje in odnos, bodisi prek e-pošte ali družbenih medijev.

  1. Pošljite anketo o zadovoljstvu strank .
  2. Prosite za priporočila.
  3. Naredite napotnico.
  4. Pomagajte promovirati ali prostovoljno namenite svoj čas za dobrodelni dogodek.
  5. Sponzorirajte lokalno športno ekipo.
  6. Navzkrižno promovirajte svoje izdelke in storitve z drugimi lokalnimi podjetji.
  7. Pridružite se strokovni organizaciji.
  8. Načrtujte svojo naslednjo praznično promocijo.
  9. Načrtujte praznična darila za svoje najboljše stranke.
  10. Pošljite čestitke za rojstni dan svojim strankam.
  11. Obrnite se na kolega glede skupnega podjetja.
  12. Donirajte nagrade z blagovno znamko za lokalne akcije zbiranja sredstev.
  13. Postanite mentor.

»Pri prodaji ne gre več za prodajo, temveč za ustvarjanje zaupanja in izobraževanje.« —Siva Devaki, soustanovitelj in izvršni direktor podjetja MassMailing, Inc.


Vsebinski marketing

Zagotavljanje zabavne vsebine lahko pritegne ljudi v vaše podjetje, kjer jih lahko nato pritegnete k nakupu. Da pa presežete zgolj oglaševanje, se prepričajte, da bralcu ali gledalcu ponudite nekaj koristnega in pomembnega.

  1. Načrtujte brezplačno telekonferenco ali spletni seminar.
  2. Zaženite podcast .
  3. Pošljite sporočilo za javnost lokalnim prodajnim mestom ali komunikacijskim službam, kot je PR Newswire. 8
  4. Preoblikujte svojo vsebino za skupno rabo na drugih mestih. Na primer, združite vsebino YouTube za Instagram, TikTok ali Facebook.
  5. Ponovno napišite svojo prodajno kopijo s pripovedovalsko zgodbo.
  6. Samozaložba knjige .

Pomoč pri trženju

Trženje je lahko delo s polnim delovnim časom, zato, če vam nekateri vidiki trženja niso všeč ali v katerih niste dobri, razmislite o pomoči.

  1. Najemite svetovalca za trženje.
  2. Najemite strokovnjaka za odnose z javnostmi.
  3. Najemite profesionalnega tekstopisca.
  4. Najemite podjetje za trženje prek iskalnikov .
  5. Najemite pripravnika ali virtualnega pomočnika za pomoč pri vsakodnevnih marketinških opravilih.
  6. Če imate omejen proračun, uporabite aplikacije in marketinška orodja za avtomatizacijo nekaterih nalog, kot je načrtovanje objav v družabnih medijih.

Edinstvene marketinške ideje

Veliko trženja je namenjeno temu, da vaše podjetje izstopa iz množice. Biti ustvarjalen ali provokativen je lahko učinkovit način, da vas opazijo.

  1. Povežite se s komplementarno blagovno znamko ali izdelkom, ki deluje v tandemu z vašo, in navzkrižno promovirajte.
  2. Ustvarite poslovno maskoto za pomoč pri promociji vaše znamke.
  3. Poučite brezplačen tečaj trženja ali startupa za ciljno občinstvo, pri čemer uporabite svoje podjetje kot model.
  4. Plačajte za nosljive predmete blagovnih znamk.
  5. Pobarvajte svoje službeno vozilo s polno prekrivnostjo.
  6. Prijavite se na spletno poslovno usposabljanje , da prenovite, razširite in izpopolnite vse svoje tržne sposobnosti.

Pogosto zastavljena vprašanja (FAQ)

Koliko bi moralo malo podjetje porabiti za trženje?
Odvisno od tega, koga vprašate, toda če ste raje previdni, se večina finančnih ustanov strinja, da je za podjetja, ki poslujejo s potrošniki, porabiti približno 5–10 % svojega prihodka za trženje preudaren razpon. 9

Kako razviti tržni načrt za malo podjetje?
V spletu je na voljo veliko brezplačnih orodij in virov. Ameriška uprava za mala podjetja ponuja splošne smernice v dobro organizirani obliki. 10 SCORE povezuje novoustanovljena mala podjetja z mentorji za bolj prilagojen pristop. 11

Kaj je strategija pozicioniranja?
Strategija pozicioniranja ali tržno pozicioniranje opisuje način, kako boste svojo blagovno znamko ali izdelek razlikovali od podobe konkurentov. Vpliva na dojemanje vaših kupcev na zelo specifične, strateške in spretne načine, da ustvarite blagovno znamko ali identiteto izdelka. 12

Kakšna je povprečna donosnost naložbe za trženje malih podjetij?
Ko šele začnete, boste plačali režijske stroške, preden boste videli dobiček, in morda boste potrebovali nekaj prakse, da izboljšate svojo tržno strategijo. Kljub temu večina finančnih strokovnjakov na splošno meni, da je donosnost naložbe 15–30 % zdrava za mala podjetja. 13

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.